Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

sobota, 8 listopada 2014

✌️ Autumn ✌️

Jesień...Jesień...Jesień... Przemyślenia:

Za: Kolorowe liście, Długie rękawy, Kurtki, Nowe rzeczy, Ciepła herbata, Skakanie po kałużach...

Przeciw: Zimno, Pada deszcz, Wieje z czarnej dupy do Białej, Choroby,Trzeba nosić parasol...

Takie jest moje zdanie na temat jesieni nie wiele się na ten temat wypowiedziałem no ale....Coś chociaż jest...A wy co myślicie o jesieni? Lubicie czy raczej nie? Ja nie za bardzo... 



Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V




Haha kolorowe napisy no bo w końcu jesień!


No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

2 komentarze:

  1. Też nie lubię jesieni! Czekam na zimę i święta i na lato bo wakacje! :D

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ! Czekam na wolne w święta i wakacje ;)

    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń