Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

poniedziałek, 13 października 2014

Hi!

Hej jestem Eryś może ktoś mnie kojarzy,może nie. Mam 16 lat bardzo często siedzę na internecie chociaż mi nie pozwalają...Ja uzależniony? Nie. Bardzo lubię batoniki zazwyczaj jestem smutny jestem chyba samotnikiem ale czasami się spotykam z przyjaciółmi. Jestem obojętny raczej nie lubię się żalić. Czasami przyjeżdżam do Polski z zagranicy. Kocham pierożki ♥ Nie mam dziewczyny i nie chcę mieć. Jeśli chodzi o muzykę słucham różnych gatunków. Na tym blogu będę opisywał swój dzień no i swoje inne pomysły będę się "żalił" Jak chcecie coś o mnie wiedzieć pytajcie na asku a odpowiem w następnym poście!


Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V



Pozdrawiam myślę że będziecie czytali czy coś...


No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post Eryk :).
    Super nagłówek,czcionka itd.
    Obserwuję cię pierożku ;).
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń