Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

wtorek, 14 października 2014

Dumplings ♥

Siemaneczko! Dzisiaj opowiem wam o moich pierogach o każdym po trochu! :

Julia Kaczor- Znana jako żeluś nikt nie wie ile ona ma lat bo mówi że 118! Jest fajna miła ale czasami wkurza no ale to jak każdy! haha





Anka- Biała na nią mówię Białas lubię ją ale czasami się jej boję jest często znerwicowana ale też spokojna ma 16 lat okularnica *-* hahahaha





Ola- znana z tego bloga: KLIK macie tam o niej fakty to co tu opowiadać wszystkie pierogi są fajne





Gosia- Mówię na nią Gosiek miła ma 13 lat koleżanka Olki znana z tego bloga: KLIK





Milena Zarzycka: Mówię na nią Malina ma siostrę 13 lat należy do jakiś tam fandomów lubi grać w p/w Haha





Maja Zarzycka: Mówię na nią Majaa jest głupia nie umie napisać "kłótnia" musiałem jej kupić słownik ortograficzny





Nickola Aliber: Moja przyjaciółka znamy się od przedszkola nazywam ją Nicki ma 16 lat 





Luke Mepad: Mój brat ma 16 lat jest głupi nie wiem co on w ogóle robi na pierożkach





No i ja Eryk Mepad- Mam brata jestem tak bardzo fajny, nołlajf i takie sprawy no i prowadzę tego bardzo fajnego bloga (NO SE SARKAZMU UŻYJE)





Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V







No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz