Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

piątek, 17 października 2014

Really? ♣

Nie no fajnie dzisiaj kazali mi iść do szkoły a były tylko 4 lekcje...No dobra nie wnikam...Ale mogę się pochwalić 5 z angielskiego po co się uczyć jak i tak "słucham" na lekcji i coś mi w głowie zostaje. Tak ogólnie temat postu SZKOŁA wszędzie SZKOŁA najważniejsza SZKOŁA to niby nasza praca a coś nam za nią płacą? NIE mi do wiedzy tylko wystarcza podstawówka i najwyżej gimnazjum! No ale jak trzeba to trzeba...A i gratuluję jednemu z moich pierożków czyli Gosi za 50 obserwacji na blogu! Czekamy na post z twarzą jesteśmy ciekawi no chociaż już ciebie widziałem.


Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V





No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz