Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

niedziela, 14 grudnia 2014

* Hey *

No czeeeść :) Co dzisiaj porabialiście? Jak ja bardzo chce jutro do szkoły tylko dlatego że spotykam się tam z najbliższymi mi osobami...Tak tylko dlatego chodzę do szkoły Ej bo zauważyłem że moje posty nie mają sensu to tylko dlatego że nie wiem o czym pisać ale piszę to dla tych co to coś czytają  pozdrowienia buziaki przytulaki i takie te hm hm hm....Myśleć nad sensem życia...Może odpowiem na pytania które sobie  może i najczęściej zadajecie:

PO CO ŻYĆ?: Żeby przeżyć coś wyjątkowego no bo gdybyś nie żył nie przeżyłbyś tego co już przeżyłeś iii....nie spotkałbyś tych ludzi których spotkałeś....

DLA KOGO ŻYĆ?:  Dla tych najbliższych i najważniejszych byliby smutni gdyby się coś ci stało

Noo....To chyba tyle nie wiem na co jeszcze mam odpowiedzieć może zadajcie pytania w komentarzu  

I wszystkiego najlepszego dla Oli: KLIK



Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V






No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

2 komentarze:

  1. Po co jest historia w szkole ?

    Ja też chodzę do szkoły tylko po to , aby spotkać przyjaciół.

    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i widzę że nowa czcionka :D

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń