Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

środa, 18 lutego 2015

I Want To Your Smile☺

Hmm...Uśmiech to ważna rzecz w życiu człowieka czasami nawet jeśli nie jesteś szczęśliwy musisz chociaż spróbować się uśmiechnąć bo to też sprawia przyjemność drugiej osobie dlatego też ona się uśmiecha czasami się śmiejemy nawet bez powodu ale to też jest dobre no bo kogo to obchodzi gdzie i kiedy się śmiejesz możesz nawet i całe życie się śmiać nikogo to nie powinno obchodzić co robisz ze swoim życiem mają swoje życie niech się nie interesują twoim...Ja bardzo lubię jak z kimś rozmawiam a on się uśmiecha wtedy mi jest tak miło i czasami nawet i ja potrafię to odwzajemnić...Chciałbym zobaczyć wasze uśmiechy w jakichś waszych postach...Dziękuję za przeczytanie i myślę że pojawił wam się SMILE na twarzy :) 


Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V




No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

1 komentarz:

  1. Wzruszający post ;')
    Jak chcesz mój uśmiech zobaczyć to ci dam jakieś zdjęcie xd
    Poza tym fajny gif
    SMILE :)

    OdpowiedzUsuń