Hej zajrzyj do mnie.

Hej zajrzyj do mnie.
Miejmy nadzieję ze ci się tu spodoba!

czwartek, 25 czerwca 2015

Junior High School- The End? ◘

Dawno nie pisałem sorry szkoła poprawy i te sprawy, do tego jeszcze doszły próby na koniec 3 klasy gimnazjum, czasami nawet zostajemy po lekcjach, żeby poćwiczyć by było jak najlepiej. No ale dzisiaj nie o tym. Dzisiaj o milszym temacie, a mianowicie o wakacjach. Zauważyliście, że czasami, a nawet bardzo często mówimy jak jest nudno w szkole? No i dokładnie to samo niektórzy mówią na wakacjach. Po prostu nie wiedzą czego chcą.
Szkoła- Nudy.
Wakacje- Nudy.

Moim zdaniem w szkole się nie nudzimy, mamy jakieś zajęcie. No i tak wolę wakacje czasem też z resztą narzekam jak każdy, ale jednak wolę nic nie robić i spać od 2:00 do 12:00  to w wakacjach najlepsze (jak dla mnie), że można się porządnie wyspać. Podsumowując wypowiedź jestem typem leniwca więc wybieram ostatecznie te 2 miesiące wolnego, chociaż czasem brakuje mi szkoły. A wy co wybieracie? 


Masło maślane
          |
          |
          |
          |
          |
          V






No to na tyle (tak wiem, że mało, ale chociaż coś)  Do zobaczenia w następnym poście. Postaram się, aby był jak najszybciej!


ask: KLIK <--- pytajcie, lajkujcie, obserwujcie :)

1 komentarz: